"אף פעם לא מאוחר": "מועדון מקושרים" בהרצאה לבני הגיל השלישי

    אליהו גרין No Comments on "אף פעם לא מאוחר": "מועדון מקושרים" בהרצאה לבני הגיל השלישי
    21:38
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on "המצרים כנראה חוששים ממה שנגלה במנהרות ציר פילדלפי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    100 גברים בני הגיל השלישי (60 פלוס) החברים בפעילות הקבועה של מועדון 'מקושרים' נטלו חלק באירוע מרגש לקראת חג הסוכות, שכותרתו "אף פעם לא לבד".

    מועדון 'מקושרים' מיסודו של ארגון 'חסדי יוסף' שם לו למטרה להיות מרכז העצמה תורני-חברתי לגברים דתיים וחרדיים בני הגיל השלישי שמחפשים מסגרת חברתית ותורנית ראויה עם בני גילם.

    את האירוע כיבדו בנוכחותם המשנה לראש העיר ירושלים הרב יעקב הלפרין, ראש מינהל תרבות ופנאי בעיריית ירושלים הגב' אריאלה רג'ואן, הרב יצחק רבי, הרב ד"ר יקיר קאופמן ומכובדים נוספים.

    הרב יצחק רבי חיזק את המשתתפים ב"יכולת לבנות ולקיים שמחה אמיתית בתוכנו, בכל מצב על אף ולמרות אתגרי החיים".

    הרב ד"ר יקיר קאופמן – מבכירי משרד הבריאות ומומחה לנוירולוגיה בגיל השלישי ולרפואה אינטגרטיבית – דיבר בפני הנוכחים על שימור הבריאות, אצל כל אחד, בכלים יומיים פשוטים וישימים מאוד.

    האורח המרכזי באירוע יוצא הדופן היה הרב יעקב הלפרין ששם לו למטרה למנף את פעילות 'מקושרים' אחרי שנוכח בחוסר הרב שיש בציבור הדתי והחרדי במסגרת שכזו. הרב הלפרין הבטיח כי עיריית ירושלים תעשה כל מאמץ לסייע לארגון להעשיר את הפעילות הקיימת ולהרחיב את פעילותו והזמין את המשתתפים לשמחת בית השואבה המיוחדת שיערוך הארגון ולסוכה רחבת הידיים שתעמוד לרשותם של כלל הנוכחים והמצטרפים החדשים בכל ימי חג הסוכות.

    צילומים: חסדי יוסף



    0 תגובות